måndag 11 oktober 2010

Sjuk!

Ligger i soffan och är förkyld, börjar närma mig feber också. Mamma sa att jag inte fick åka till NG ikväll så jag har lyssnat 24 delar på New Moon och sovit i soffan. Att vara sjuk är inte roligt!

Här är resultatet av min rastlösa dag :P Den uppåtvända handen är Fridas och den med gröna naglar är min.






















Det har verkligen varit en hajdag idag! Först skulle vi skriva upp våra värsta rädslor på engelkan så ville min lärare retas med mig så han skulle visa mig ett spel på sin mobil, så var det en stor haj på fram sidan o.O Och jag reagerade lite på det då! Och sen skulle vi slå upp första kapitlet i engelska boken, och det handlade om "Haj attacker" Suck! Men då sa läraren att vi skulle byta kapitel ist, så tack för det!

Nu ska jag fixa te eller nått och sova lite till kanske eller kolla lite tv..Tänk att man kan vara så snygg fast man är sjuk ;)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar