lördag 9 oktober 2010

My angel!

Torsdag!
Red på lervik. Vi hade markarbete för Molly och jag red Lamento. Han var skit smal så det kändes som att sitta på en träpålle. När jag skänklade så vågade jag nästan inte för det känndes som att hans revben skulle gå sönder :P Men det gick bra, jätte mysig galopp :) Efter de så åkte jag hem och bytte om, in till stan igen och till Pk :) hade supermysigt, men kom hem ganska sent där av bristen på inlägg :P

Fredag! Vaknade lite snabbt sådär som man gör på en fredag o.O Fixade mig, åt frukost och flirtade lite med Pappa så jag fick skjuts till stallet. Vi var tre praoer där idag. Lite drygt, men det funkade väl :P Ska bara säga att de flesta praoer som varit där med mig har varit ganska dryga och självgoda bitchar som mest tänker på sig själva, jag tål verkligen inte sånna människor :/ Gjorde iaf det vanliga, mockade, fodade och allt sånt skit. Gick promenader med Torben också för han är behandlad på sina bakhasor.. Red dressyr med Orlanda "The bitch" och Hopptränade med "Ängeln" :) När jag slutade så gick jag till coop och köpte proviant för kvällen, Fanta Exc och gois :) Köpte monster till Moa och risifrutti som middag till mig själv :P Sen gick jag och Moa ut med Torben igen :P Så tränade vi för Natta senare på kvällen. Det gick jätte bra! Hoppade upp mot 1,10 oxer :D Adrenalinet flödade efter hindrena kan jag bara säga!
Och pappa kom ganska lagon tid så han filmade lite med min urusla mobilkvalite :P Sen stressade han på mig så jag skulle hinna byta om så skjutsade ha mig till Pk igen så spelade vi lite "galen rundpingis" och "fotboll utan regler" i korridoren :P Super kul! Sitter här nu och har ont i halsen för jag skrek så mycket!
Btw: på filmen ligger bakbommen mellan 0,95 och 1,00. Som sagt, ingen bra bildkvalite!


Nu ska jag klaga! Varför ska alla sätta hajar överallt! Hajar på bdb, hajar på fb, hajar i drömmar, hajar i tidningen! Varför?! Vill ta död på mig?! Imorse på sista sidan i tidningen var det världens största bild på en hajbur med en människa i så två stora hajar på barjesida. Jag hållde på att flippa ur. Skrek rakt ut och kastade tidningen rakt in i förnstret. Usch!!! Nu ska jag sova för jag är trött som ett as, imorgon ska jag iaf sova ut riktigt ordentligt så jag blir frisk någon gång! Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar