tisdag 26 oktober 2010

Skitkväll!

Kanske inte hela kvällen var kass, men i alla fall.

Fick rida Orlanda, Dusty var ju halt, hade redan glömt det :( Stackars liten, funderar på att rida programridning på henne på höstlovet, inte tävling utan träning. Båda Knäcken och Natta tycker jag ska göra det :)

Det var efter ridningen som det jobbiga började! Mamma och pappa glömde att hämta mig så jag stod där ute och väntade på dem i en timme, men sen tröttnade jag och började gå mot bussen ist, men när jag stod där så åkte den förbi mig ô.O Så då var det bara att gå tillbaka till Gpk, lånade deras telefon och ringde hem, så sa mamma att hon väntade på att jag skulle ringa, men min mobil är ju död! Smart as!

Men ridningen idag gick bra i alla fall, jag känner att jag lär mig och utvecklas, men man blir lite snurrig i huvudet när man rider efter olika regler överallt.

Nu jag sova! Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar