torsdag 28 oktober 2010

Lillfredag!

Sitter just nu och äter snickers! Har ätit massa godis idag, (Åh juste jag har fortfarande cola i min väska :D) Men det gör inget för det är lillfredag och imorgon har jag APU så då försvinner allt i alla fall ;)


Riddagen idag var rolig, fick ha Fissur, igen. Börjar verkligen gilla honom nu :) Vi gjorde någon slags hinderbarna som hade nått speciellt namn, men minns det inte nu. När vi kom tillbaka till stan gick jag, Julia, Elin, Nickan och Lisa till Donken och käkade. Sen va det bara att ta bussen hem, byta kläder, städa snabbt innan visningen och sen åka till max, var inte så hungrig då :P Fatta man ju! Så jag har haft en riktig tjockis dag!


















Som sagt, så här sitter jag vid datorn. Inte så snyggt kanske men jätte bekämt!

Nu ska jag få massage av mamma ;)

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar