fredag 15 oktober 2010

Jag ser det snöar...

Usch! Kallt, blåsigt och till på köpet så snöar det! Det betyder alltså att det är minusgrader och för kallt för regn! Visserligen så är det skön att slippa regn så slipper man lerga hästar, men det blir så otroligt kallt på stallet på vintern.

Apu:n gick hyfsat..mamma sa att jag inte fick åka dit men jag gjorde det i alla fall :P Det var inte så jobbigt, bara när det vart mycket damm i luften. Fick motionsrida Diva och vi är inte direkt bästa vänner så hon kämpade med att få sin vilja igenom och jag kämpade för min och allt slutade ungebär oagjort (Btw så ser ni att jag skriver lika bra som en kratta!) :P Jag fick kämpa med mitt humör hela tiden för när hon inte gjorde som jag ville så tappade jag tålamodet och det vart verkligen svårt att inte bara göra halt och gå upp till stallet igen, men det gjorde jag inte, haha!
I övrigt så har Anita flyttat upp mig till en större grupp :( Kommer sakna Natta och Ebba, men det blir säkert bra..bara jag får hoppa! Natta sa att det troligen inte blir så, men jag får hoppas!
Hästarna var helt galna i hagen idag också, Diva fick igång alla damerna i hagen så de satte av i full galopp, medans Dusty fick nått ryck och bockade sig fram på tvären och Kalle stegrade nästan över, så sätter Fallendino av i fullgalopp sjutielva varv runt hela hagen och är bokstavligt talat en centimeter från att krocka i väggen, medans Alfons vara står i mitten av agen och kollar på de andra som de idioter de är :P Det var så sjukt roligt att kolla på!

Åååh! Jag blir mer och mer irriterad på henne för varje dag som går! Att bara vara tyst i tjugo minuter och sen säga något helt random om något oviktigt och sen vara tyst igen..det irriterar mig, Mycket!

Jag Facerapade mamma igår och skrev att vi skull flytta till Dalarna, så sjukt roligt att se allas reaktioner på det xD

Tror ni jag är trött nu eller? Svaret är JA! Sjuk också!
Godnatt!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar