onsdag 20 oktober 2010

Sorry!

Det vart inget inlägg igår kväll för jag hann helt enkelt inte.
Så kan det gå!

Hela huset är upp och ner just nu och det ligger massor av kartonger lite överallt. Vi håller på att förbereda flytt, fotografen kommer hit imorgon och ska ta kort på huset så allting måste vara snyggt och undanplockat. Jag fick plocka ner hela min fotovägg och alla tavlor, lite jobbigt! Men förhoppmings vis så kommer vi flytta någon gång i November, som senast!

Idag är det ju lillördag så då ska man ju ut och festa igentligen men inte för mig då eftersom jag har jätte mycket i matte läxa nu, vi har prov nästa vecka så man måste ju plugga :P Projektet går frammåt i alla fall! Bra det! Och imorgon är det ridning, dressyr! :) Kuligt!

Såg massa kändis lookalike på bussen idag, en "Robert Pattingson" och en "Miley Cyrus" haha..det var ganska roligt faktiskt!

Okej, nu ska jag ta hand om mina hästar och dricka Oboy ;)
Ciao!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar