torsdag 21 oktober 2010

Fissur..

Det var otroligt roligt på ridningen idag :) Vi hade kadrilj/dressyr med Molly. Vi tränade på att komma ner i sadeln (vilket var kanska svårt med Fissur :P) och balans eftersom vi red hela kadriljen utan stigbyglar :) Men jag har inte fått någon träningsverk än ;P Men det kommer väl..I guess.
Teorin var också väldigt rolig, Ryttarenshjälper och Visitation :P Många skratt vart det iaf :)
Pascal hade lyckats låsa sitt knä så det var lite läskigt att kolla när han skulle lyfta benet, trodde nästan han skulle ramla omkull :P
Efter ridningen pratade jag lite med Molly och hon sa "..du är ju inte helt värdelös.." Det är ju taget ur ett sammanhang så :P Men det lät roligt.

Det har varit skitkallt hela dagen! Kunde nästan inte byta om efter ridningen för jag frös så mycket! Men det gick, så sa Julia att mina tuttar luktade gott, så there you go! ;)
Nästa vecka är det förhöjtmarkarbete :)

Nu sitter jag och äter massa klubbor och kollar på "projekt runway" :) Ikväll blir det "Vampire Diaries"!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar