måndag 4 oktober 2010

Kanelbullensdag!

Redovisning av projektet idag, äntligen är det över!
Satt och skrattade ganska mycket med Julia och Elin :P
Hade inlämning av engelska uppgiftern också, så nu är det bara provet kvar :)

Åkte till NG kl 6, hade fått nyckeln av Jessica för hon skulle komma sent. Gick och köpte bullar och singoalla till fika och fixade lite te :) Alla bullar och kakor tog slut! Kakmonster vi är! Träffade Jano där och pratade med henne, saknar henne så sjukt mycket! Vi disskuterade ganska mycket idag, religion, abort, och lita annat interessant :)

Juste, när jag gick på bussen så var det nån kvinna som ville växla 500 kronor till en lapp, men busschaufören hade ingen, men det hade jag så fick hon min lapp så fick jag hennes kronor :P hahaha! Bra att man är på rätt plats i rätt tid!

Så satt vi och lyssnade på våra inspelningar från resan hem i helgen och det var ganska fina sånger vi skrek xD

Fick också reda på att min kusin krachade i en crosstävling, bara en ifrån A-laget :( så han hamnade på sjukhus med diverse skador :/ Läskigt! Hoppas du blir bättre Cuz!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar