lördag 30 oktober 2010

Ny mobil :P

Min mobil avled så fint förra veckan så jag har inte kunnat hålla kontakten med någon, Sorry! Men nu har jag fått en ny, eller jag, tillsvidare, satsar på en iphone till jul, men nu har jag en gammal nokia :P
Citat från första mötet!
"Jag; Vart sätter man in minneskortet?"
"Pappa; Den har inte minneskort, men det fins en ficklampa!"
xD

Apu igår, gick bra, har sjukt ont i fötterna efteråt!
Först mockade vi, sen gick vi promenad men Torben och Grym, så tog vi in och ut hästar, fodrade, red, gick promenad, gick jag till statoil, ledde på lektion och sen ledde på handikapp så skulle jag rida igen :P
Mycket motion de, och på det så drack jag två cola och åt en risifrutti ;P

Ikväll åker jag till KK, hörs kanske efter de ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar