torsdag 30 september 2010

Dumma plast!

Tandläkaren har satt plast på mina huggtänder så nu kan jag inte bitas nått mer :(

Tänkte bara berätta att imorgon så har jag praktik på Gpk och sen drar jag nästan direkt till Sala på ungdoms konferens med lite härligt folk från Pk :) Och så kommer jag stanna där hela helgen :)

Idag hade vi riddag på real, hade Dino igen och vi red balansövningar, det finns nästan inget roligare förutom hoppning! Dino var jätte frammåt och pigg så hon tyckte det var roligt också :) Vi galopperade utan tyglar och stigbyglar och så red vi lite i damsadel och gjorde "Jorden runt" och massa andra roliga saker :) Jag har tydligen ganska bra balans för jag ramlade inte av ;D Efter det så gick jag och köpte klubbor sen in till tandläkaren, med en klubba i munnen :P Oops! Så plastade hon in mina huggtänder i en stödskena för tänderna :( Inte kul!

Försov mig imorse också så jag vart jätte stressad på morgonen, hade bara en kvart att fixa allt på och då skulle jag packa ridväskan, klä på mig, äta frukost och sminka mig lite :P Det tog tio minuter, rekord!
Nu ska jag sooova!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar