söndag 10 oktober 2010

Tuff natt!

Åkte med familjen och kollade på hus i Bomhus idag. Lite förtidsinformation om att vi kanske ska flytta snart :) Närmare mammas jobb. Men skulle egentligen åka till Pk kl 4 men pallade inte för jag glömde när bussen gick så det blev inte så :P Stannade hemma ist och städade.
Fick plocka bort en halshuggen mus från dörrmattan och sen kom "Bödeln" (Trissy) in med ett skadat öga som var svullet och rinnigt, så jag stängde in henne hos mig så hon fick vila och vara ifred :P Sen gick jag och mamma ut på en promenad, vi ska starta ett företag som ska hete "Fit forever", mer säger jag inte så får ni kolla på den framtida hemsidan senare ;P
Jag har skaffat patent på ett nytt ord idag också, "Pocon", ni vet väl vad "Pop corn" är för något. Men just "Pocon" är det vita på ett vanligt popcorn. Fattar ni? Altså om ni tar bort skalet från ett poppat popcorn så det bara är det mjuka vita kvar så heter det nu mera "Pocon", det kommer tas upp i svenskaakademin och läggas till i ordlistan år 1212 :D Happyface!

Jobbig kväll igår! Åkte till stan på kvällen och träffade Hanna, så gick vi till Donken och köpte kaffe. Vi kom lite försent till Cross men det gjorde inte så mycket. Så var det en fototävling där man skulle fota känslor, och mitt lag vann med tema "Ensamhet" :)
Sen gick jag med Hanna till stan igen så stannade vi på Jesusbussen och pratade med lite folk. Bror kom också förbi och han hade en ganska jobbig kväll! Mådde int så bra, men han ville inte hänga med mig :P Så jag lämnade honom hos en av hans kompisar och två av mina som jag kunde lita på skulle ta hand om honom.
Jag och Hanna skulle gå förbi cross igen för att gå på toa så mötte vi två gammlakompisar och en av dem hade rökt rökmix och satt på en bänk o spydde. Så vi hjälpte honom till en bussbänk och så ringde de efter skjuts hem. Men han verkade bli piggare efter ett tag så då kunde vi fortsätta gå mot cross och sen fick vi skjuts till stan av Becka :)


Nu ska jag och mamma fixa mys med naturodis, pinnar och lite annat umsigt ;)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar