torsdag 14 oktober 2010

Brrrrr!

Det är skit kallt överallt! Sitter i soffan och fryser som ett paket bacon, med filt och sockor ich allt :P Ursha-brusha! Haha..

Vi hade iaf ridning idag och teori om hjälper och foder till hästen :) Vi hoppade inte höt idag, kanske 60 max, men det var mest sits koll så det var ju inte så farligt :P Jag fick rida Lamento igen, och det gick faktiskt ganska bra, han vart bra lösgjord och lyssnade på uppvärmningen, men han vart lite mer frammåt vid hoppningen, så han ville inte gå ner till trav mellan hindrena :P Men i galoppen var han jätte mysig ch säker :) Julia åkte iaf av idag..landade precis mellan bommarna på oxern som vi hade xD Och hon som är lite hopprädd, men hon skrattade bara så det var lugnt!
Tog bussen hem direkt efteråt från stan, pallar inte åka någon stans ikväll! Skulle egentligen till Pk men orkar inte!

Apu imorgon då..vet inte om jag kommer överleva om det är såhär kallt hela tiden! Men det blir nog bra, måste faktiskt laga lite mat till imorgon också, jag vet inte im handikappen börjar då men isf kommer jag stanna där till 9, så jag kommer att vara borta i 13 timmar innan jag får åka hem igen ;P Lite drygt men det är roligt ändå :)

Nu ska jag faktiskt hämta lite tortilla chips och sätta på te :) Jag har dryckigt massa te den senaste veckan!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar