tisdag 21 februari 2012

Sitter i sängen med en katt i knät!

Ridningen idag gick skit bra!
Red först Hatti en timme barbacka ut i skogen. Hon hatade inte alls mig idag utan gick sjukt fint!
Blev bara två bockningar i galoppen för det var ju så himla roligt!
Sen red vi tjugo minuter på prostis och jobbade lite, där vart hon skit fin!
Gick verkligen som en klocka och vi var helt synkade!
Jag trodde aldrig att hon skulle gå såhär bra med mig någonsin!
Efter så red jag igen en timme på Splash.
Vi hoppade inne. Även det gick jätte bra! Fin form på honom med och han hoppade fint!
Jag är super nöjd med bägge passen faktikskt! Otroligt bra!

Fik ju tillbaka mitt km schabrak idag! Det var jätte fint, kanske lite stort för Dusty men det ska nog gå!
Har även tittat på en passande tävling, men mer tänker jag inte säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar