söndag 12 februari 2012

Min bästa Pärla!!!

Åh, underbara seger!
Det gick verkligen super bra idag!

På framhoppningen var hon verkligen skit tråkig och jag var lite spänd + det var kaos med alla ekipage.
Red fram, hoppade räcket någon gång och sen in på banan, startade först i 80!
Kom runt med ett stop för att jag tappade stödet på ytter, men om hon inte vore så feg hade hon hoppa utan mig :P men hon taggade verkligen inne på banan och bjöd mot hindrena. Hon tycker det var skit kul helt enkelt!
I 90 så hoppade jag bara fram på räcket en gång. Det räckte hon tog tag skit bra!
Så kom vi in på banan och satte allt galant! Galoppen var bra, sprången var bra och hon var skit glad!
Jag är sååååå glaaaad och stolt över min finaste prinsessa!
Stannade på donken nyss och köpte morötter till henne :)
Snart hemma så ska hon få mat och massa kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar