torsdag 9 februari 2012

Here we go again!

Jag har ont i mina axlar! Vet inte vad jag gjort men någonting är fel! Har träningsverk i treceps också!

Idag har det varit riddag..eller snarare longerdag!
Jag började att longera CH, sen fick Frida upp på honom så longerade jag henne.
Det gick väl bra, jag var lite mesig i början så han lyssnade inte på mig, men det blev bättre på slutet!
Sen skulle jag longera Damelio. Det gick bättre, kunde ha lite pondus från början och ta tag i honom.
Sen longerade Frida mig på honom och det gick bra.
Sen tog Molly över och då började jag spänna mig lite.
Så efter en stund skulle jag rida själv..
Jag var inte alls i balans och hästen var inte så jätte lösgjord utan det var lite knackligt..
Men hann inte rida mer än kanske tio minuter..vi blev lite sena!
Så jag är inte alls nöjd, eller jo med longeringen är jag nöjd, men inte med riddelen!!

Frida och CH på bild och Damelio :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar