fredag 3 februari 2012

Nu har vintern kommit!

Vintern och snön är här, men vi har ingen glögg hemma!! :(

Jag är så himla slut i huvudet idag så jag är hemma från hk och åker dit till hoppningen..jag vet inte om jag kommer vara så vaken då häller!

Praktiken gick i alla fall jätte bra! Pappas vantar funkade och jag behövde inte alls frysa mycket!
Det har hänt mycket idag. Körde Prinsen, Milton och Berta i skogen.
Gick bra, det var mycket människor ute sista turen, folk som var ute och gick och åkte skidor som hästarna vart rädda för -.-'
Sen var det en liten unghingst som smet..så jag tog till min "jag äääälskar dig hääästen" röst så kom han till mig, haha xD
Sen var det en annan unghäst som hoppade ner i diket när jag skulle stänga hag grinden, så stod ju tre andra små hästar där och ville se vad jag gjorde -.-' tja, det slutade bra!

Nu ligger jag typ utslagen i soffan..ska äta och byta om och lite så..kanske ska ta en powernap..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar