fredag 21 oktober 2011

On my way home!

Sitter på bussen, är ganska trött men glad och irriterad på samma gång o.O
Idag fick jag börja med att ta ut hästar till hagar och fylla vatten hinkar.
Sen fick jag köra, Tusse(bild 1,2) och Järn(bild 3).
Sen ville Jenny att jag skulle rida en ny häst, Sharlei(bild 4,5) som hade kommit. Men hon hade tydligen inte hunnit rida den än så hon tyckte jag kunde göra det :)
Jag är ju trots allt ryttare i första hand!
Men hon var jätte stadig och fin! Om det inte vore för att hon hade så otroligt platt steg skulle hon nästan kunna vara ridhäst! Provade att jobba henne lite också och hon var verkligen jätte lätt och fin!
Skulle inte förvåna mig om någon ridit dressyr på henne tidigare!
Yes, sen bytte jag hästar i hagarna, lunch sen borstade jag några hästar, bla Sanna(bild 6) och Nico(bild 7) fixade även en häst (som jag glömt namnet på) till tävling :)

Yes, så nu får jag komma hem! :D
Sen vidare till Gpk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar