tisdag 25 oktober 2011

Late!

Gaaaah!
Nu är det sent och jag vill sova!

Hade iaf Dusty på ridningen idag. Började rida lite dressyr arbete och hon lossnade sjukt bra och blev jätte fin! Formen var påväg direkt i framridningen och galoppen var jätte rund och fin :O
Fick till och med rida henne i form i galoppen idag, det händer inte ofta!!!! Men så sjukt underbart var det!
Mot slutet tog vi några skutt. Hon hoppade fint, men jag koncentrerade mig mest på min egen sitts och eftergift, nu när jag vet hur jag kan hjälpa henne att våga hoppa runda språng så måste jag öva lite mer på det!
Jag vart iaf grymt böjd med ridningen idag, men det fattas fortfarande lite bitar..men vi kommer framåt, jag kände det idag!

Efteråt så kom Bea och Hanna och hämtade mig så åkte vi till Katta. Käkade arabiskmat, mummmms!
Så drack vi lite te och hade mys!
Nu är klockan faktiskt tjugo i 1 så jag måste plugga till religionsprovet imorgon!
Hihi, wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar