söndag 23 oktober 2011

Hedesunda!

Min helg i Hedesunda var toppen!

Åkte buss dit med en kompis, gick på möte på kvällen som övergick i party på slutet!
Sen åkte jag med kusinerna, bandet som spelade och några kompisar till road 56 och käkade mat sådär klockan 2 på natten.
Kom hem till kusinernas hus vid tre tiden och sov på golvet hos yngsta kusinen, han sov när jag kom och jag sov när han gick så hann aldrig hälsa på honom :P

Åkte iaf på möte på förmiddagen och så kom mamma och pappa dit, sen åt vi mat hos Farmor och de åkte hem. Jag stannade och spenderade eftermiddagen med farmor och farfar.
Sen gick jag på kvällsmöte. träffade carolina där och åkte md Samuel hem.

Hade dock ingen laddare med mig så det blev inga kort! Men allt filmades så om ni har kanal10 så kommer det visas där så småning om ;)

Nu mååååste jag plugga lite religion! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar