söndag 16 oktober 2011

Helg i bollnäs!

Ja, det var en ganska grym helg ändå!
Gött folk och så!
Hade nästan tänkt dygna natten till söndag men pallade inte, somnade ju på en kyrkbänk så bestämde mig för att det kanske var bäst att lägga sig på madrass istället!
Hade iaf grymt praise på kvällen..jag vart lite lamslagen mot slutet och tappade halvt rösten, men det kvittar!
Hängde iaf men trevliga personer i köket på kvällen..tills det slutade med att jag diskade och de andra kollade på...typiskt män! xP
Men ja, älskar dem alla iaf! Så mysiga och härliga personer som det inte går att göra annat än att bli glad när man träffar dem!

Imorse var det lite städning sen möte och sen åkte vi med tåget hem :)
Väl hemma så kom pappa och gav mig en Iphone 4! :O
Hade fattat lite med lite mystiska samtal om telefon abonnemang och nummer, och diverse färger..men ja..jag blev grymt glad iaf!
Känns skönt att äääntligen kunna uppdatera här med lite kort osv!
Så det kommer mer sånt nu! I promise!

Kollar på göta kanal 2 nu, men ska nog ta och sova..är rätt så trött..ast har ju sovmorgon imorgon också :)
Ååh, livet är skönt just nu!

Ett år gammal bild..älskar hösten!
Älskar färgerna, kylan som är perfekt för att man inte ska frysa ihjäl men så man kan ha vinterjacka, hästarna som blir så mysigt lurviga!
Hösten är härlig helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar