måndag 29 november 2010

Globen

Globen var jätte kul. Vi kollade på drssyrtävling med 5-6 åringar, sen var det dressyr clinic men missade den för jag, Frida och Kina gick till donken och käkade och när vi kom tillbaka så var det slut :( Men sen gick vi och shoppade, köpte riktiga trefingervantar, tunna tygvantar, stövelstrumpor och ett dressyrspö. Skönt, nu har jag nästan allt som jag verkligen behöver, nu fattas bara stövlar och nu hjälm.

Nästa show var Agria hoppet, sen var det "Tränare vs. elev" och sist var det barbacka hoppning, den stannade på 1.89. Så sjukt roligt att kolla på! Jag och frida satt på läktaren och skrek nä de rev och tjoade när de klarade det. En av ryttarna red hästen för första gången, barbacka och höjdhoppning. Fattar inte hur han egentligen vågade?!

Synd att min kamera suger korv så bilderna är inte så bra kvalite, men de funkar väl!



Nu kommer bilder från globen!

Dressyren.

























Banhoppning.




















Barbackahoppning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar