fredag 12 november 2010

Shopping!

När man är sjuk då shoppar man!

Vaknae imorse och kände mig som en grillad kråka i en bastu. Faber, förkylning ont i ryggen och super trött. Sa till mamma att hon fick sjukanmäla mig till apu:n så gick jag och la mig igen. Sov bort halv dagen. Sen satt jag och tryckte i mig halstabletter tills mamma kom hem, då åkte vi till köpis och shoppade. Först var vi och köpte vinteskor, sa till mig själv att jag inte skulle köpa några uggs, men det vart uggs i alla fall :P
Men köpte också två tröjor, jeans, trosor och hårsnoddar på BikBok och så fick man en goodie bag därifrån också ;) Med ett skärp, läppglans och en hipster trosa :) Kollade på lite andra saker också, men måste vänta på att få mer pengar :P
Sen ville jag åka till stallet, men eftersom jag var hemma idag så får jag inte åka någonstans, inte änns till Pk :( Men så är det ju, måste leva med det helt enkelt.
Sitter istället och kollar på idol för första gången efter uttagningarna, så undrar jag vart min mobil är någonstans, det har sprungit och gömt sig, och jag tänker INTE leta efter henne!!!



















Och så goodiebagen:

1 kommentar: