söndag 14 november 2010

Stupid boy doing Stupid things with my Stupid feet!

Jenny fyller 18 idag!
Grattis stora gumman :D
Åkte till henne på kalas idag, (10 års tema) så gjorde vi massa "barnsliga" sager, som man gjorde när man var tio år :)
Så kollade vi på stallkompisar och spelade charader.

Efter ett tag åkte vi till Cross, gjrde inte så mycket där, satt mest i soffan och snackade med alla.
Samuel masserade mig ett tag också, super mysigt! Somnade nästan, låg med mina fötter i hans knä så satt han där och pillade på mina tår och smekte mina ben :P Hahaha! Han tänkte seriöst ta med dem hem och gosa med dem! Sen tänkte han bita mig i tårna :O Stupid boy! Hahaha!

Sen drog jag med Jenny, Hanna, Hanna, Johan, Samuel N och Daniel till Jesusbussen och pratade med lite folk och tog en macka. Kramades lite med Daniel och bråkade med honom också. Helt onödit och löjligt :P
Wennmans är mysiga! Kan inte stå emot dem!

Stupar snart här vid datan, måste verkligen, verkligen, verkligen sova nu!
Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar