torsdag 11 november 2010

"Snake"

Aloha mina kära bloggläsare!
Jag är ganska glad idag, märks det? Hihihi!

Hade riddag på lervik idag, visitationsprov + dressyrträning. Kul! Jag och Kina gjorde ett fint collage med masa bilder om Horsemanship, fint vart de!
Hade Snake på dressyren, liten seg degklump..haha..nej, men jag tyckte han var riktigt mysig när man fick han att lyssna på skänkeln :) Tog ett tag innan han sökte på bettet, men efter uppvärmningen så sa det bara plopp, så gick han där nere hela lektionen :D Fett skönt et känndes, Molly tyckte det så bra ut också så då vet man att man är lyckad ändå. Men vi hållde på att ramla omkull när vi gick mot ridhuset. Jag har inga spårade ridskor så fick gå som en myra så kom Snaken efter och snubblade på massa isklumpar xD I know it's miserable!
Men jag är glad, har bara lite ont i rumpan och benen :P

Efter gick jag med Elin och Julia till Donken som vanligt!
I <3 Latte
Vet inte hur många gratis latte jag har fått där..många är det i alla fall!

Och nu är jag väldigt kissnödig!!!!
Hejdå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar