måndag 15 november 2010

Sorry!

Syrran stängde av datorn igår så orkade inte sätta på den igen, så det vart inget inlägg igår kväll.
Var iaf på fotbollsmatch, Gävle - Sundsvall.
Gävle vann 2-0 :D
Gick iaf och la mig 1 timme tidigare än vanligt, så hade jag min första dröm som jag kom ihåg på riktigt länge! Riktigt mysig och bra var den också! Så härlig!!! :'(

Fick börja städa rummet direkt på morgon, vi ska ha visning idag :P Any way, så var skolan bra, inget plugg överhuvudtaget. Först fick vi kolla på en film, sen hade vi håltimme till lunch och sen hade vi föreläsning med en vetrinär tills vi slutade. Somnade nästan sista timmen, superjobbigt at bara sitta och lyssna. Hahaha..bättre än plugg i alla fall!
Nu har jag gjort lite glögg och väntar på att mamma ska komma hem, kanske vi går och äter sushi då ;) Mums!!!

Har frågestund på bdb, så passa på att ställa lite frågor ;)
BDB @muddisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar