onsdag 1 december 2010

"Snark"

Jag förstår inte att jag är så sjukt trött nu för tiden. Så fort jag kommer hem från skolan droppar jag ner i soffan och somnar, helt otroligt! Om jag inte ska rida dvs.

Igår hade jag hoppträning med Jon och han var supr duktig. Han hade gått en timme innan och han är ju en lite bäbis så han vart trött i slutet så han rev båda hindrena på rakan, men han bjöd över hindrena i alla fall :) Lilla plutten!
Försökte få Dusty att ställa upp på foto men inte ville hon de inte..hon började slicka mig i aniktet, på kameran och så smakade hon lite på mitt hår o.O Knäpphäst!

Idag har vi börjat med "Mosters stall". Ganska kul faktiskt, Nicole, storkonstnären skissade upp vårat stall, men man såg inte så mycket vad som var vad ;P
Har haft mycket matte idag också, men jag är i alla fall färdig nu, så blir det prov nästa vecka. "Suck!" Har iaf mat i ugenn nu, kyckling :P Hoppas den blir god och inte bränd :P

Bye!
I love you sweetheart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar