onsdag 17 november 2010

Blööö...

Super trött..sitter och nickar..trött i huvudet och i ögonen.
Linserna gör mig galen..de känns inte men de blir så tort i ögonen så jag måste blinka hela tiden och det brukar jag inte göra. Inte såhär ofta any way!
Ååh..jag sitter så skönt så jag somnar..ska nog göa det snart..så fort det här inlägget är klart :P

Lugn dag i skolan..mycke matte dock, men det går lättare när allt ligger på samma dag, man fattar mer då. Prijektet är halv klart, jag och Frida har suttit och jobbat som tokar på designen och den verkar bli riktigt bra!
Sen kom rektorn och skulle prata lite, kan ju säga att jag skäms lite! Det är inte kul, det har alldrig varit såhär innan vi börjde, tråkigt ju!
(de som inte fattar behöver inte fatta)

Ska egentligen åka på innebandy nu, men jag vill inte somna på planen så stannar nog hemma..dessutom har jag inten klubba :P

Okej..nu ska jag lyssna på Breaking Dawn och sova ;)
Puss, kram och slick i örat på er ;)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar