onsdag 24 november 2010

Pictures!

En bra blogg har mycket bilder, eller hur?!
Jag vet att jag inte har varit bäst på att ladda upp mycket bilder, men det beror mest på att jag inte har någon mobilkamera längre..
Men nu ska ni få lite från veckan i alla fall!


































Idag har jag haft mycket matte! 3 timar, men inte kom jag så långt eller, men det är lite svårt utan genomgångar, började fatta vad jag gjorde sista timmen :P
Skulle egentligen på innebandy träning men vi hade öppet hus så jag stannade på skolan för att prata om hästhållning, det var ganska kul faktiskt. Vi fick veta mycket om praktikplatser till i vår och i tvåan, fick bra tips om kontakter i Tyskland och Schweiz av Molly! Är supertaggad på blockpraktiken!
Innan det började gick jag och Linnea till specsavers och hämtade ut mina glasögon :) Jätte läskigt att kolla i dem, man får värsta 3D synen :P Fast jag antar att det är så alla andra ser i normala fall :P Så gick vi och köpte klubbor också, laddade upp med ett lager till föreläsningarna imorgon också så jag inte somnar.
När jag kom hem ville mamma att jag skulle baka en "Halv" tårta, så då gjorde jag det också :P

Ville egentligen rida idag, men det behövdes tydligen inte så det fick vara..

God night Y'al!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar