tisdag 16 november 2010

Lär känna mig...

Här får ni om ni vill veta lite mer om mig :)

Hur gammal är du? 15
Hur lång är du ? 169
Hur mycket väger du ? 50+
Vad har du för hårfärg? blond
Vad har du för ögonfärg ? blå
Storlek på tröjor ? s-m
Storlek på Byxor? 28-30

kroppen

Är du nöjd med din kropp? Kan bli bättre..
Har du fått din mens ? längesedan!
Vad har du för bh storlek? 70-75D+
Vad skulle du vilja ändra på din kropp? lite olika

Sjukdomar / annat

Har du någon sjukdom? Ja..
Har du ät störningar? Jag har haft..
Tar du några mediciner? ja
Hur länge har du haft din sjukdom? sedan jag var liten


Kärlek


Är du kär just nu? Hahha..jag är nästa alltid kär ;)
Hur länge var ditt längsta förhållande? Vet inte exakt..ett halvår typ
Har du strulat med någon? ja
Vad skulle du göra om din stora kärlek lämnade dig? Det har jag redan gjort och tänker inte göra det igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar