tisdag 16 november 2010

Today..

Bra dag..

Efter skolan fick jag stressa till specsavers..eller vad de heter för att gå på synundersökning..kul! (not)
Optikern kom fran till att jag var närsynt, surprise!! Det visste jag ju redan, så nu har jag fått linser och glasögon så kanske jag kan se vart jag går i alla fall.
Åh, dryga linser! De känns som att de ska ramla ut hela tiden så glider de åt sidan så allt blir suddigt! Inte kul!

När jag kom hem fick jag slänga i mig mat om jag skulle hinna äta oxh sen ta bussen till gpk. Snorhalt..eller snarare ishalt (;) på backen! Och mina ridskor är ju inte ledade så jag ramlar jätte lätt! Men hade markarbete med studs för Knäcken, red fallendino. Lite konstigt, jag har ridit honom jätte mycket under hösten men aldrig för tränare o.O
Det gick bra, ganska roligt för han var i jätte fin balans nä vi galopperade och det brukar han inte vara..i och för sig så rider jag bättre nu än jag gjorde i början av sommaren, och ute blir han så frammåt så det är ingen ide :P Sen började Knäcken prata om *gå på tygel* så jobbade jag med de. Gick bra det också, så klart så förstärdes det när det kom bommar ivägen för då hamnar koncentrationen på något annat så drar han iväg efter hindret. Men man får vara glad för det man får :)

I´m happy! R u?
Hihihi..love ya guys!!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar