söndag 7 november 2010

Youth!

Kom hem från uppsala igår natt.
Fick skjuts hem av Jonte, kom hem ungefär halv 2.

Veckan var bra, inte super rolig hela tiden, men mötena var bra och folket var roligt :) Träffade många från ACTS och andra barndoms vänner.
Såg en kille som såg nästan exakt likadan ut som Taylor Lautner (Jakob Black), han var bara lite blekare och lite smalare, men annars så..grrr! Samma smile och samma blick :)
Första natten sov jag och Hanna i en sovsal, så väktes vi klockan fem på morgonen av klassisk musik som kom ur högtalarna, och det vara bara i vårat rum. Först började det lite lugnt, men sen kom värsta "bom, bom, bom" Trodde jag var i en mardrömm! Så hemskt! Men jag och en annan som sov där gick ut i korridoren och rinde nattvakten, så när han kom kunde han inte fixa et, så alla fick ta sina madrasser och byta rum, fett drygt!
Resten av veckan gick bra, vi hade roligt :)
Och dumma min glömde digitalkameran hemma så inga bilder får ni heller. Så tappade jag bort min mobil andra dagen, pallde inte leta efter den heller så den var borta i 24 timmar, så gick jag till reseptionen och frågade om de hade den där och det hade dom :P haha..det var just därför jag fick en gammal mokia ist för en Ipone, men det blir snart ändring på det.

Idag har jag pluggat och jobbat in lite pengar :)
Sitter och lyssnar på Eclipse, sista kapitlet nu, börjar snart på Breaking Dawn.
Ska fixa lite glögg och pepparkaka, kanske en mandarin också ;)

Bye bye!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar