tisdag 14 september 2010

APU..

Jobbig dag idag faktiskt..men riktigt kul!
Fick göra typ samma saker som igår. Grym var ganska dryg att longera idag, han skulle testa och busa. Så smörjde ja alla ponnisarnas sadlar, 12 stycken :P Men det gick ganska fort ändå :) Sen så skulle jag ju rida på eftermiddagen, så vi red dressyrför Natta, jag och Ebba red barbacka. Hon på Alfons och jag på Cantarell. Jag trodde att pojken skulle vara jätteskumpig och jobbig att rida på men han var jätte mysig! Fast man blev hårig i rumpan! Efter ridningen hade jag och Ebba jätte kul! Våra bögbebis hästar vart lite fundersamma vadvi höll på med, men jag var så slut i benen så Ebba fick hålla upp det när jag borstadebort håret från mina ridbyxor så drog hon upp det så mycket så jag ramlade baklänges ner i gången xD Så pratade vi om "Våldsamt sex" för hennes lärare hade sagt att det är våldtäckt. Jag, jag kan till lägga att ag var ganska trött :P

Nu ska jag tigga lite massage av mamma och läsa på lite linjer och ridvägar, ordnings regler ska jag också plugga på :P


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar