söndag 26 september 2010

Bloggtorka..

Sitter här nu och samlar tankarna :P
Det vart inge inlägg i fredagskväll och inte igår heller :P

Hahahaha xD fattade nyss vad Ica reklamen handlade om :P

Men, i fredags kväll så åkte jag till Gpk och direkt efter det till Pk. Väldigt längesedan jag var där kännde jag! Men vi hade en superrolig kvälloch fick lite kraft påfyllning! Men jag kom inte hem förrän halv tre så jag kunde inte göra något på datorn då. Mamma väckte mig vid 8 på morgonen för vi skulle till Eh och jobba, stod i kassan där. Så åkte jag och mamma till stan och köpte vinter jacka :) Jag hade fått pengar av farmor till vinterkläder :D Happyface!
ÅÅH! Jag älskar barnet i "Kavli" reklamen!
På måndag ska jag köpa skor också :) Men på kvällen pkte jag till KK och var lekledare där :P Så kul! Vi körde "Baklänges kurragöma" även känd som "Norsk kurragöma" "Grekisk kurragöma" "Sardinburken" "Mörker kurragöma" och diverse andra namn..I alla fall så får jag inte gömma mig nå mer, det tog för lång tid att hitta mig :P Kom hem lagom sent men var ändåså tröttså jag däckede typ i sängen :P

Nu ska jag fixa mig, snart, och sen ska vi bowla med familjen :) Ska köpa klubbor också och sen kanske man träffar nån rolig :)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar