onsdag 22 september 2010

Jag glömde mitt liv!

Måste bara säga, Förlåt! Förlåt till alla som behövde pratamed mig igår! Jag var så sjukt sur hela kvällen efter ridningen, fattar inte vad jag hållde på med, men jag lugnade ner mig lite senare på kvällen, men sen gick mamma och la sig och stängde av internet. Då vart jag så sur att jag sket i allt och bara gick och sov.
Så förlåt för det!

Imorse vart jag så stressad av mamma så jag glömde allt hemma! Min mobil, plånboken och alla läxböcker och papper! Men det fixade sig senare på dagen, det jobbiga var bara att jag skulle köpa vinterjacka idag men så vart det inte. Vi hade skolkort idag också, skit snygga var vi också!
Nu vart jag jätte sugen på "Big Mac"!
I alla fall så hade vi lite tema på det hela..några hade tävlingskläder och jag hade en prisrosett i håret och en piska i handen :D I'm tha winna! Hihi!

Nu har jag iaf lång helg, från torsdag till söndag :D skööönt! Men jag ska jobba ikapp 2 kapitel i matten och göra klart projekt del 2 :P

Nu ska jag...hm...tror jag ska äta en macka och sen popa popcorn och kolla på film :)
Hugs and kisses!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar