måndag 20 september 2010

NG-möte

Har precis kommit hem från skolan, kollar på Tyra show :)
Jag slog huvudet i mitt skåp idag och sen i något annat men jag minns inte vad det var :P Skolan var iaf okej, vi jobbade inte med projektet idag, men vi hade en ganska stor disskusion om SD och lite annat arbete.

Och nu vart jag sugen på Ahlgrens bilar!

Ska snart måla naglarna också och äta sen åka till Pk för att gå på NG träff :)

Igår var det inte ett så roligt inlägg kan jag erkänna! Men iaf så hade vi ganska roligt, försökte planera att smita ut mitt i natten men vi visste inte hur vi skulle komma in igen, för vi tänkte gå ner för taket till en liten stege men vi skulle inte kunna komma upp där igen så det vart inget, så vi stannade inne och drack lite cider och myste. Ebba bet mig några gånger så nu har jag en skadad sena i handleden :O Läskigt! Och så har jag ett sug märke på axeln, ett blå märke efter mina egna tänder och ett bit märke från Kalle sen ifredags :P Mina armar är ganska förstörda kan jag säga!

En klockren kommentar kom från mig idag. Jag och Madde tjuvlyssnade på en komversation mellan några elever (inga namn nämna ;) så hörde vi: Men tjejer måste ju ha perfekta tänder! Så sa jag; Just ja! och gav Madde värsta bigga leendet! Lite internt kanske för jag har ju tandställning :P Men vi skrattade ganska länge åt det!

Men bara btw så ska jag ta bort tandställningen nästa tisdag :D

Nu jag fixa naglarna, ni kanske får vilder på det senare ;)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar