måndag 20 september 2010

Rosa naglar :)

Nu är mina aglar fädiga :D
Strassen var fail! Jag vet, men det får duga! Imorgon ska jag till Stallet och då kommer de att bli förstörda i alla fall så det gör inget :P


















Ng-mötet var bra i alla fall, det hände inte så mycket. Vi bestämde att vi skulle ut och grilla snart och Teamarna kommer nästa vecka och ska filma lite och knäppa kort :)

Jag ramlade i bussen när vi åkte hem, jag fattar inte att jag alltid ska snubbla på det där himla trappsteget längst bak i bussen men idag lyckades jag att ramla också! Jag kom på att det var väggen på heartbreak som jag slog huvudet i, men det minndes jag ju inte :P Jag är inte störd på något sätt, bara lite klumpig!

Sedan jag börjadepå REAL så har dessa saker inträffat:
Jag har gått in i 4 dörrar, en vägg och en fotölj.
Ramlati bussen.
Skrapat upp armarna påtvå ställen.
Blivit biten av hästar och Ebba (fick därav en sen skada i handleden)
Blivit hotad med kickar från kaxiga B-ponnyer
Slagit huvudet i mitt skåp och i en vägg.
Och varit nära att ramla omkull ett X antal gånger

Himla otur skola!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar