torsdag 9 september 2010

Däckad!

Jag vaknade 5 gånger under natten! Första gången så fick jag sms, andra skulle jag släcka i hallen, tredje ville katten in, fjärde började jag blöda näsblod o.O och femte så åkte mamma till tåget.. Så idag har jag varit sjukt trött! Och vi hade stalldag i skolan -.-'
På förmiddagen så var det ganska lungt och sen närvi red så gick det faktikst bra, hade Dino idag istför Fissur, som tur var! Men när jag kom in till stan så åkte jag, pappa och becka för att kolla på ett hus i bomhus :P Och sen till SC för att handla och sen hem för att laga mat! Efter maten åkte jag till Linda och Johannes för att ha ledar träff, kom precis hem och har tuppat av i soffan!
Som ni hör så har jag haft en väldigt hektisk dag!


Jag hoppas så otroligt mycket att jag kan sova ostört inatt, annars såkommer jag aldrig bli frisk!!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar