söndag 19 september 2010

Långhelg!

Har inte varit hemma så mycket i helgen.
Först åkte jag till Gpk och ledde handikapp och träffade Moa och Ebba, sen åkte vi hem till Ebba och sov där, vi satt och diskuterade Politik och lite annat till 4 på morgonen, vi satt och käkade ostbågar och godis också :) På morgonen vaknade vi ganska sent så åkte jag hem och sen till Jenny och sen till Cross. Efter det så kom jag hem ganska sent så då vart det inget inlägg. Imorse åkte jag till kyrkan med family, träffade jenny där och sen åkte jag hem til Sara så åkte vi tillsammans till innebandyn. Så fick jag skjuts av Jessica hem :) Ny kollar jag på vem som har vunnit valet och lyssnar på "New moon". Imorgon är det skolan som gäller och sen till NG :D

Har hittat en BDB-skvaller blogg. As rolig! Jag är inte med men jag pratar mycket med vissa som nämns i den och det är ganska roligt att läsa där :P
www.bdbskvaller.blogspot.com tror jag den heter :P

Imorgon får jag pengar så ska jag köpa en jacka, skoljacka och ridbyor + handskar :)

Nu ska jag snart sova!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar