onsdag 15 september 2010

APU dag3

Inte lika trött idag som jag var igår :)
Vi hade riktig rensnings dag och srterade ut massor av sadlar och träns och lite smått och gott. Bytte ut lite träns så Groch fick ett med hjärtstrass och Valdo fick et som var lite snyggare :) Imorgon ska vi klippa Robin och kanske stycka en gammal sadel :P Kul! Fick redaut Fallendinos hovskägg också, det vart jätte fint!

Jag har insett att jag har ätit väldigt mycket socer på sista tiden :P Och det kanske inte är så bra efter som jag är rädd för tandläkaren :(

Nu kollar jag och syster på "kalle i chokladfabriken" och jag dööör efter choklad! Det ser så gott ut!

Ska äta något så jag inte är så hungrig och plugga lite linjer och ridvägar :P
Bilder kommer senare..blogger laggar as mycket när man ska lägga upp bilder!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar