fredag 10 september 2010

Hemma!

Idag ska jag ha hemma kväll och bli frisk!
Men först ska jag äta och åka till Gpk för att leda på handikapp. Och idag har jag haft ont i min vänstra fot hel dagen..har inte kunnat gå normalt för det gör så sjukt ont! Det är något men benhinnan tror jag som är sliten eller nått, men det känns som att slå foten i sten vid varje steg. Men ska lägga in en gummi duna i min sko så kanske det blir bättre :)

I skolan så skulle vi skriva ett dokument om ett vildt djur, och jag som är så smart valde "vithaj" @.@ och jag har ju fobi för dem så jag satt med ett papaer för varje bild som kom upp :P Så hann jag inte för en bild så jag skrek rakt ut när den kom upp :P Inte roligt!!! Hade järtklappning hela lektionen! Sen kollade vi på el film som var 2 h lång.Lite jobbigt.

Nu ska jag äta mat!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar