måndag 13 september 2010

Snabbis!

Det blir ett snabbt inlägg nu för jag är så Freaking trött!

Var i stallet i 12h och 15 min idag..då är man kanska död när man kommer hem!
Var där med Martina :)
Jag mockade, longerade Grym, gav hästarna mat, tog in/ut från/till hagen, red Fallendino (han var ganska stel och brallade varje gång vi paserade A för det stod ett spöke där o.O), ryktade några små ponnisar, så stannade jag och kollade på Moas ridning och hoppningen.

Har fixat mat till imorgonoch duchat och nu ska jag dö i sängen så fort som möjligt!
Asså ni måsteförstå mig rätt! Jag älskar att vara i stallet och hos hästarna men att vara 8 timmar i stallet är som att gå tretimmar på gym, man blir väldigt trött, bara så ni inte tror att jag tycker detär tråkigt :P Men, detgör ni nog inte..okej, jag är inte i ett bra tillstånd att skriva just nu xD

Bilder kommer under veckan!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar