måndag 6 september 2010

Slam!

Jag gick in i en dörr idag! Hela klassen kollade på och jag gjorde det två gånger dessutom!
Min lärare trodde jag var knäpp!

Vi hade ganska roligt i skolan idag, vi lekte lekar på engelskan och sen fick vi gå till lekstugorna på stan och fråga massa frågor till de som stod där och äta godig :P Så ska vi börja med ett roligt projekt imorgon.

Jag ska snart iväg på Ng träff :)
Ååh! Jag är såförkyld! Såsjukt jobbigt!!! Och jag vill inte vara förkyld nu när vi håller på att rida och så..det blir så jobbigt med astman och allt :(

Jag vet att min blogg är ganska tråkigt just nu utan bilder, men jag ska snart ha min foto shoot, det blir nog på onsdag hoppas jag, medans det är grönt ute ;) Därfick ni en ledtråd till tävlingen på min BDB@muddisen ;)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar