torsdag 17 maj 2012

Min bästa Pärla!

Fy vilken bra tävlingsdag!

Vi var ute i god tid men ändå blev vi sena :P
Framridningen bliv lite förhastad så jag hade inte hunnit få ihop henne helt så det blev lite slingrigt men hon tog hindren jätte bra!
In på 80 var hon slingrig som tusan men hon tog alla hinder jätte bra!
Räddade mig på första för jag var inte alls med på att vi skulle hoppa men hon tog ett stort skutt rakt upp i luften över hindret :P Så dutti!
Vi blev i alla fall felfria!

Sen fick hon gå och skritta en stund.
Jag ville rida till henne lite och få ihop henne så jag gjorde det innan 90 men då blev hon lite trött.

Så när vi väl kom in på 90 så var hon taggad men trött!!
Halva banan gick super sen på sjuan så ville hon smita förbi för hon var verkligen trött! Men fick henne över och sen började jag berömma henne högljutt över varje hinder och då ville hon hoppa så vi blev felfria där också!
Bästa hästen!! :)

I övrigt så var gräsbanan ganska hal så det var många som halkade och rev..men vi fixade det ganska bra i alla fall! :) Dusty tycker det är skit kul på gräs! :) hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar