fredag 25 maj 2012

Hoppträning i regnet!

Vi hade uber mysigt i bolougnern!
Picknick, kladdkaka med jordgubbar!
Sara blev jätte förvånad och glad! :)

Åkte till Gpk och vädret var as bra.
Ledde hk sen började det regna!
Så hopptränade vi i det fina regnet :P

Red fram för Anita på volt idag.
Jag försökte verkligen att slappna av och få ihop henne.
Jobbade inte så mycket med formen alls idag.
Hoppade fram på volt sen, klockan.
Jag tycker den är lite svår för det tar ett tag att få känsla för det. Men till sist så kom den när jag slutade försöka typ :P
Sen skulle vi hoppa på tre hinder på volten, vända runt och lägga upp galoppen och hoppa en böjd linje och ett till räcke.
Första gången blev inte så bra.
Jag drev fram utan att hålla ihop så det blev grodhopp och fel!
Sen andra gången då gjorde jag rätt istället och vi fick super snygga och bra språng!
Så jag lärde mig lite nytt idag också!
Av slutade med den böjda linjen lite upphöjd. Så för mig låg den på 1.05 - 1.10 :)
Det blev äckligt bra språng, kändes som att flyga!
Jätte kul!

Nu letar jag bara efter nån passande tävling innan sommaren..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar