torsdag 31 maj 2012

Dressyrtävling!

Idag var det absolut sista riddagen på lervik!
Lite sorgligt men så är det!

Vi hade betygs info och jag är mycket nöjd! Just sayin!

Dressyr tävlingen gick faktiskt riktigt bra!
Desicivo kändes jätte fin på framridningen, bara bjudningen som behövdes lite mer!
Men jag var i alla fall nöjd!
Så kom jag in på banan och där tappade jag faktiskt lite.
Formen var kvar och fin men bjudningen försvann!
Fick ligga i för att han inte skulle stanna!
På varje kommentar står det "svag bjudning" och det känns ju sådär :P
Så krånglade det lite vid läktaren för den var ju jätte farlig! -.-'
Men jag är ändå ganska nöjd med själva programmet!
Fick bra kritik för att jag red noggranna vägar och sådär så det känns bra! :)
Slutade i alla fall på 60% och det räckte till en första plats idag :)
Även fast jag red ut i trav och "hoppade" över de osynliga dressyrstaketet..kan bara skylla på att jag var glad att vara klar! :)

Dommare var Fredrik Böhling så det kändes ändå ganska bra!

I övrigt så har jag ont lite överallt i kroppen..tårna, hälsenorna, vaderna, lår, höfter, rygg, axlar och huvud!
Missade nog någon fläck men så är det just nu!
Nu är jag helt klar med allt i skolan!
Tack och bock!
Nu ska jag vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar