lördag 12 maj 2012

Lyckad tävling!

Det gick riktigt bra på tävlingen idag!
Vädret bättrade på sig och blev fint, banan var super bra, inte för mycket strul någonstans!
Satt i sekretariatet hela dagen, lite långtråkigt men helt okej :)
Ska försöka få en ute possition imorgon men får se om det går!
Kollade i alla fall på msv ute vid banan och wow!
Det är så roligt att se sånna klasser!
Minsta lilla osynk mellan häst och ryttare så blir det stopp eller rivning!
Jätte bra att lära sig av! :)

Efter åkte jag in till stallet och hjälpte Moa, Jossan och Isabelle att fixa man, svans och lite så på hästarna de ska tävla imorgon :)
Så nu är jag hemma :) Ska bara ladda batterierna så åker jag till Cross sen :)
Samyi fyller år idag också, jag skulle vilja vara där med men det finns inte tid :(

Nu lite film mys medan jag halvsover! ;)

Vinnarna av msv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar