fredag 11 maj 2012

Fredag!

Inte så farlig dag på travet idag!
Fick vara inne mestadels förutom en sväng i skogen på Dreams rygg! :)
Jobbade i stallet annars!
Jerry blev kastererad i onsdags och det var så synd om honom! Skulle gå in och ge honom en morot men han kunde inte tugga den för han håller på att tappa lite tänder så han spottade ut den :P Lille plutten! :)

Åkte hem och käkade sen till Gpk och ha hk.
Sen rida!

Jag skulle "åka" häst idag för Anita ville se så jag inte spände mig!
Koncentrerade mig bara på mig själv att vara stadig och avslappnad!
Och hör och häpna! Det gick ju!
När jag var avslappnad och stadig blev det super bra driv i hästen och allt!
Framåt, glad, hoppade super bra, tog för sig och allt!
Jo det var super!
Hoppade lite olika linjer och hinder med lite karaktär!
Bl.a. Planka och björkbommar o.O
Avslutade med en lite högre grind på ca 1 m!
Tog den två gånger, första gånger tog vi den jätte bra och andra tog hon verkligen för sig och var modig!
Vilket språng!!
Det känns så bra inför torsdag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar