tisdag 1 maj 2012

Jag blir tokig!

Jag har försökt och försökt att ladda upp videorna från tävlingen!
Men nej, det går inte för min uppkoppling stängs av var tredje minut -.-'
Och inte nog med att jag blir irriterad av det, mina föräldrar håller på att inpregnera möbler och grejer så det luktar starkt av kemikalier i hela huset = mycket ont i huvudet!!!
Usch!!

Nu måste jag göra lite plugg och grejs, men är så irriterad på allt så det får nog bli senare!

Har däremot provat lite olika klänningar till balen som vi ska på om några veckor!
Jag vill egentligen ha en långklänning men de två som jag har provat passar inte riktigt..
En slimmad champangefärgad, halterneck med öppning för benen..Jätte snygg men lite ur mode :P
Och en svart lång med rakskärning över axlarna, fin men lite tråkig.
Så det blir en svart kort, jätte snygg men det är, ja, kort!

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett, klaga på att det luktar äckligt, och slå på min dator!
Bye!

Snart är det riktig sommar igen!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar