tisdag 10 januari 2012

Sorry för dålig uppdatering!

Just nu ligger jag och fryyyyser om min rumpa! Burrrrr!

Idag började skolan i alla fall, blir bra för mig! Jag har ätit bra idag också!! Eller ja, bra enligt mig!
Efter skolan så åkte jag till jula, Gpk skulle hjälpa till att inventera där för att få in lite pengar.
Det var både jobbigt och roligt!
Vissa saker var tunga och så, jag bröt tre naglar D,x
Men det fanns faktiskt ett par snygga killar där som man kunde (särskilt Lilly) spana på ;)
Bara för att fördriva tiden liksom x)
Mamma kom sen med bilen och jag fick köra hem, glömde bältet som vanligt -.-' jag glömmer det hela tiden! Vet inte varför, men jag börjar bli rätt så duktig att köra :)

Nu ska jag vila mina trötta ögon!!!

Bild på några sötnosar i hagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar