fredag 13 januari 2012

Praktik på fredag den 13e!

Det gick ju bra!
Jag dog inte, gjorde inte illa mig och fick inte otur på något sätt!
Jenny vann ett lopp och kom trea i ett..Fridas lopp var inte värdelöst det häller!
Nej, ingen otur för mig!
Fast jag har ju a thing för fredag 13 eftersom det var då jag hade min första tävling med Dusty som gick kanon, så det är typ min tur dag :P
Haha..peppar peppar!
Fick i alla fall köra en tvååring som heter Remains och Pride :)
Sen red jag Berta och efter det lunch.
Skötte sen hästar i stall "17" och nu hem :)

Hoppträning ikväll.
Ingen handikapp idag heller..jag velar om jag ska vara med eller inte :/
Det är ju ganska kul men också lite jobbigt eftersom det bli väldigt tight för mig på eftermiddagen :/
Vi får se om jag behövs helt enkelt!

Nu ska jag hem och käka..sen väntar en B&J i frysen...Oh Yes!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar